Digital Marketing

De la potentiali clienti la cumparatori

Suntem o agentie digitala specializata in campanii de performance pentru clientii nostri.

Strategia digitala reprezinta metoda de a folosi eficient canalele digitale pentru a creste relatia dintre brand si client sau grupuri de clienti. Oferim servicii de optimizare SEO, promovare online prin Facebook si Google Ads, e-mail marketing, gestionarea postarilor pe platformele de social media si monitorizarea, interpretarea si optimizarea continua a tuturor strategiilor de marketing online prin Analytics.

Servicii de Promovare online:

Paid Search, Display, Paid Social, CRO

Elaboram cele mai eficiente strategii de promovare online si implementam campanii de paid search, paid social, CRO in Google, Facebook (meta), Instagram. Cum facem asta?

In primul rand ne bazam strategiile pe date exacte si cifre din rapoarte – suntem experimentati sa analizam si interpretam date din Google Analytics, Data Studio, Facebook Ads Manager, HotJar si nu numai.

Analizam Buyer Persona si stabilim care este combinatia optima de platforme pentru a promova produsele clientilor nostri catre acestia si creem ad-urile potrivite pentru acestea.
Urmarim constant performanta fiecarei campanii in parte si optimizam pe parcurs pana obtinem varianta optima de ROAS si conversii in vanzari.

Serviciile noastre de promovare includ:

  • Google Ads Management (Performance Max, Display, Search)
  • Facebook Ads Management
  • Instagram Ads Mangement
  • CRO – conversion optimization
  • Analiza si raportare

Si rezultatele obtinute sunt remarcabile: 65% cresteri in vanzari pentru majoritatea clientilor nostri. Ingredientul nostru secret? Avem peste 7 ani de cand lucram impreuna, aceiasi echipa, aceeasi profesionisti, cu experienta din ce in ce mai multa dobandita pe proiecte crescute cu efort si pasiune.

Servicii de Promovare online:

Paid Search, Paid Social, CRO

Suntem o agentie digitala specializata in campanii de performance pentru clientii nostri.

Elaboram cele mai eficiente strategii de promovare online si implementam campanii de paid search, paid social, CRO in Google, Facebook (meta), Instagram. Cum facem asta?

In primul rand ne bazam strategiile pe date exacte si cifre din rapoarte – suntem experimentati sa analizam si interpretam date din Google Analytics, Data Studio, Facebook Ads Manager, HotJar si nu numai.

Analizam Buyer Persona si stabilim care este combinatia optima de platforme pentru a promova produsele clientilor nostri catre acestia si creem ad-urile potrivite pentru acestea.
Urmarim constant performanta fiecarei campanii in parte si optimizam pe parcurs pana obtinem varianta optima de ROAS si conversii in vanzari.

Serviciile noastre de promovare includ:

  • Google Ads Management (Performance Max, Display, Search)
  • Facebook Ads Management
  • Instagram Ads Mangement
  • CRO – conversion optimization
  • Analiza si raportare

Si rezultatele obtinute sunt remarcabile: 65% cresteri in vanzari pentru majoritatea clientilor nostri. Ingredientul nostru secret? Avem peste 7 ani de cand lucram impreuna, aceiasi echipa, aceeasi profesionisti, cu experienta din ce in ce mai multa dobandita pe proiecte crescute cu efort si pasiune.

Audit SEO

Auditul, de orice fel, in orice domeniu, este pur si simplu o radiografie, o analiza in detaliu a ceea ce nu merge deloc sau nu functioneaza la parametrii optimi, comparandu-i cu parametrii standard. Pentru website-uri auditul SEO este echivalentul unui set complet de analize medicale – o data ce ai masurat valorile tale, si te uiti la valorile standard, vezi ce nu corespunde standardului si apoi poti sa iei masuri.

Cand radiografiem site-uri pentru a vedea ce putem imbunatati pe partea de SEO, verificam:

  1. Lucruri de baza: Analytics – este sau nu implementat, si cat de corect; setari ale proprietatilor de motoarelor de cautare (Seach Engine Properties set up) – daca sunt facute cum trebuie
  2. Tot ce tine de Crawling si Indexing (indexare)
  3. Meta Data si Structured Data – fiecare pagina sa contina element titlu; titlul sa contina un cuvant cheie in primele 60 de caractere, paginile sa contina descriere meta unica; social meta data
  4. Continut – sa nu fie portiuni care se duplica, sa contina cuvinte-cheie specifice industriei si respectiv potentialilor clienti pe care ii targetam, sa fie organizat cu tag-uri ierarhice HTML, sa fie conform cu Google’s Quality Guidelines si care nu declanseaza filtrele Google Safe Search, contine informatii clare despre autorul textelor citate
  5. Navigarea site-ului si link-uri – linkurile folosesc “descriptive anchor text”, nu avem pagini care sunt legate la pagini dezactivate 404, filtre pentru cautarea facila si rapida a produselor
  6. Imagini – sa aiba titluri si respectiv atribute descriptive, sa nu contina text important, sa fie listate in sitemap, sa aiba dimensiuni bine definite
  7. Video – sa fie incluse in sitemap-ul video
  8. Mobil – versiunea pentru mobil sa treaca testul Google Mobile Friendly; sa aiba design responsive; continutul si link-urile sunt aceleasi ca la versiunea desktop;
  9. Viteza – continutul se incarca in maxim x secunde, URL-ul trece testul Google Core Web Vitals
  10. Securitate – site-ul foloseste HTTPSS corect si sustine HSTS, nu are probleme de Securitate
  11. Site-uri multi-language – fara redirectionari automate, schimbarea de la o limba la alta e corecta
  12. Off-page backlinks – URL are back linkuri relevante, si care sunt conforme cu Google Guidelines

Pentru audit folosim tool-uri recunoscute precum Moz Pro, Page Speed Insights, Semrush, Ahrefs, Google Search Console, si multa experienta adunata in ani si masurata in performanta magazinelor clientilor nostri.

Optimizare Page Speed

Page Speed – pe romaneste, viteza paginii. Se refera bineinteles la viteza de incarcare individuala a paginilor unui website. Toata lumea vrea sa se incarce repede paginile – si proprietarii de website si vizitatorii acestora, in egala masura.

Dar de ce e importanta pentru SEO? Pentru ca page speed-ul influenteaza direct proportional ranking-ul in motoarele de cautare – Google, Bing, Baidu, Yahoo!, Yandex si nu numai . Cu cat mai repede se incarca, cu atat mai sus apare in cautari – conform Google Algorithm Speed Update. Iar ranking-ul este esential pentru orice business online de success.

Cel mai simplu de aflat diagnosticul Page Speed este cu Google PageSpeed Insights – un test page speed gratuit, facil si rapid, cu rezultate pentru incarcarea pe mobil si desktop.

Seo Tehnic

Sau Technical SEO, cum il intalnim mai des desi suntem in Romania.
Technical SEO se refera la toate aspectele de natura tehnica ale unui website la care trebuie sa fim atenti pentru a creste ranking-ul paginilor lui in cautarile Search Engines. Acestea fac un website sa fie “inteles” rapid si usor de catre search engines.

Robotii Google parcurg si evalueaza paginile unui website pe baza unei multitudini de criterii – unele criterii tin de user experience (UX), cum ar fi viteza de incarcare a paginilor, in timp ce alte aspecte tehnice ajuta robotii motoarelor de cautare sa gaseasca si sa inteleaga despre ce e vorba in paginile web. Asta este, printre altele, ce se numeste structured data.

Ne mandrim cu experienta bogata si valoroasa in a face optimizare de technical SEO, cu rezultate excelente ale clientilor nostri.

SEO Content

“Content is king” spunea Bill Gates in 1996, intr-un eseu publicat pe website-ul Microsoft – “Content is where I expect much of the real money will be made on the Internet, just as it was in broadcasting.”.
Un statement valabil si astazi, 25 de ani mai tarziu. Informatia transmisa vizitatorilor website-ului, blog-ului, paginii de youtube sau TikTok este cea care poate atrage si retine clienti. Companiile si respectiv website-urile cu cel mai bun continut din toate punctele de vedere (relevant pentru cititor, conform cu subiectul cautat de el, usor de gasit si indexat de catre Google datorita unui SEO corect si non abuziv) sunt cele care au success in a-si construi si pastra audiente online.

Google claseaza paginile in rezultatele cautarilor in functie de Expertiza, Autoritatea si Credibilitatea continului acestora. De ce? Pentru ca asta este ceea ce se asteapta vizitatorii sa citeasca. Acesta este motivul pentru care SEO in 2023 nu inseamna doar sa gasesti si sa folosesti Keywords acolo unde trebuie si sa faci backlink-uri. Tot ce trebuie sa faci este sa creezi high-quality content pentru subiectele in care esti expert. Fii consecvent in aceasta abordare si SEO va rasplati efortul.

Un continut de calitate implica efort si consecventa, nu este usor de realizat – poate fi o bataie de cap, dar pe de alta parte, ramane fara dubii cea mai mare oportunitate pentru branduri.

Te ajutam sa obtii cat mai multe din continut, cu expertiza combinata in SEO si creare de continut, imbinata la superlative.

Off-page SEO & Link building

Off-page SEO, sau off-site SEO – numele este foarte sugestiv si ne explica deja despre ce e vorba – si anume despre toate actiunile care au ca scop imbunatatirea clasamentului paginilor in cautari (rankings within SERP), si care au loc in afara paginilor website-ului. Optimizarea criteriilor de ranking off-page implica imbunatatirea perceptiei pe care utilizatorii si respectiv search engine-urile le au vis-à-vis de popularitatea, relevanta, credibilitatea si autoritatea website-ului. Acest lucru se obtine cu ajutorul tertelor website-uri, pagini, blog-uri cu reputatie foarte buna, care fac referire, promoveaza sau sunt “linked” la pagina pentru care se face off-page SEO. Reputatia buna a site-ului care te mentioneaza “garanteaza” pentru website-ul mentionat, ii transfera in acest fel din credibilitatea proprie.

In centrul strategiei de Off-page SEO este crearea de backlinks de calitate – exista trei tipuri de backlinks, in functie de cum sunt realizate:

  • Natural links – atunci cand website-ul tau e mentionat de catre alte website-uri fara nici o interventie din partea cuiva, asa cum un blog despre masini mentioneaza si face referire la website-ul Ford in cadrul unui articol despre masini americane.
  • Manually built links – create deliberat de catre proprietarul website-ului, de exemplu prin intermediul influenceri-lor care iti mentioneaza continutul la cerere.
  • Self-created links – obtinute prin adaugarea de backlinks intr-un forum, blog, press release cu anchor text optimizat.

Indiferent de tipul de link, important este sa te “linkezi” cu website-lui cu domain authority bun, credibile, populare, si sa folosesti anchor text pentru asta – in acest fel off-site SEO are efect mare. Si cu cat mai multe link-uri bune, cu atat mai bine si pentru website-ul tau.

Penalty Recovery

Penalizarea Google poate avea consecinte devastatoare asupra campaniei SEO. Poate duce la pierderea vizibilitatii, a traficului, dar mai ales a veniturilor.

Daca ai observat ca o pagina web sau un numar de pagini web au scazut brusc in clasament, atunci este important sa identifici daca este o penalizare sau daca este rezultatul unui nou algoritm. Google introduce in mod regulat noi algoritmi si actualizeaza pe cei existenti pentru a se asigura ca utilizatorii lor au o experienta placuta de cautare, obtinand acces rapid si eficient la informatiile pe care le cauta.

Primul lucru pe care il vom identifica este daca ai fost penalizat cu o penalizare manuala. Putem identifica cu usurinta acest lucru, este ceva pe care Google l-a semnalat pe site-ul tau, ulterior putem pune in aplicare o strategie eficienta de eliminare a penalitatilor Google.

Daca nu gasim o penalizare manuala, atunci cu siguranta este rezultatul unei penalizari de algoritm, respectiv al introducerii unui algoritm nou sau al unuia actualizat. Doi algoritmi principali pe care ne concentram sunt Panda, care se concentreaza pe calitatea continutului si Penguin, care se concentreaza pe link-urile din spate si pe distributia textului ancora.
Principalele cauze ale penalitatilor Google sunt continutul duplicat, calitatea slaba si link-urile reciproce, sitemap-urile invechite, cuvintele cheie si viteza lenta a site-ului.

Search Engine Optimization:

Audit SEO

Auditul, de orice fel, in orice domeniu, este pur si simplu o radiografie, o analiza in detaliu a ceea ce nu merge deloc sau nu functioneaza la parametrii optimi, comparandu-i cu parametrii standard. Pentru website-uri auditul SEO este echivalentul unui set complet de analize medicale – o data ce ai masurat valorile tale, si te uiti la valorile standard, vezi ce nu corespunde standardului si apoi poti sa iei masuri.

Cand radiografiem site-uri pentru a vedea ce putem imbunatati pe partea de SEO, verificam:

  1. Lucruri de baza: Analytics – este sau nu implementat, si cat de corect; setari ale proprietatilor de motoarelor de cautare (Seach Engine Properties set up) – daca sunt facute cum trebuie
  2. Tot ce tine de Crawling si Indexing (indexare)
  3. Meta Data si Structured Data – fiecare pagina sa contina element titlu; titlul sa contina un cuvant cheie in primele 60 de caractere, paginile sa contina descriere meta unica; social meta data)
  4. Continut – sa nu fie portiuni care se duplica, sa contina cuvinte-cheie specifice industriei si respectiv potentialilor clienti pe care ii targetam, sa fie organizat cu tag-uri ierarhice HTML, sa fie conform cu Google’s Quality Guidelines si care nu declanseaza filtrele Google Safe Search, contine informatii clare despre autorul textelor citate)
  5. Navigarea site-ului si link-uri – linkurile folosesc “descriptive anchor text”, nu avem pagini care sunt legate la pagini dezactivate 404, filtre pentru cautarea facila si rapida a produselor)
  6. Imagini – sa aiba titluri si respectiv atribute descriptive, sa nu contina text important, sa fie listate in sitemap, sa aiba dimensiuni bine definite
  7. Video – sa fie incluse in sitemap-ul video
  8. Mobil – versiunea pentru mobil sa treaca testul Google Mobile Friendly; sa aiba design responsive; continutul si link-urile sunt aceleasi ca la versiunea desktop;
  9. Viteza – continutul se incarca in maxim x secunde, URL-ul trece testul Google Core Web Vitals
  10. Securitate – site-ul foloseste HTTPSS corect . si sustine HSTS, nu are probleme de Securitate
  11. Site-uri multi-language – fara redirectionari automate, schimbarea de la o limba la alta e corecta
  12. Off-page backlinks – URL are back linkuri relevante, si care sunt conforme cu Google Guidelines

Pentru audit folosim tool-uri recunoscute precum Moz Pro, Page Speed Insights, Semrush, Ahrefs, Google Search Console, si multa experienta adunata in ani si masurata in performanta magazinelor clientilor nostri.

Optimizare Page Speed

Page Speed – pe romaneste, viteza paginii. Se refera bineinteles la viteza de incarcare individuala a paginilor unui website. Toata lumea vrea sa se incarce repede paginile – si proprietarii de website si vizitatorii acestora, in egala masura. Dar de ce e importanta pentru SEO? Pentru ca page speed-ul influenteaza direct proportional ranking-ul in motoarele de cautare – Google, Bing, Baidu, Yahoo!, Yandex si nu numai . Cu cat mai repede se incarca, cu atat mai sus apare in cautari – conform Google Algorithm Speed Update. Iar ranking-ul este esential pentru orice business online de success. Cel mai simplu de aflat diagnosticul Page Speed este cu Google PageSpeed Insights – un test page speed gratuit, facil si rapid, cu rezultate pentru incarcarea pe mobil si desktop. Si o data aflate problemele, le adresam pe fiecare in parte, si pe mobil si pentru desktop – dintre cele mai intalnite sunt ….aici sa adauge Andrei cateva (reduce unused java script, defer offscreen images, reduce the impact of third party code, etc ), Ar fi ideal sa adaugam cele mai importante, asta pentru SEO al nostru.

Seo Tehnic

Sau Technical SEO, cum il intalnim mai des desi suntem in Romania. Technical SEO se refera la toate aspectele de natura tehnica ale unui website la care trebuie sa fim atenti pentru a creste ranking-ul paginilor lui in cautarile Search Engines. Acestea fac un website sa fie “inteles” rapid si usor de catre search engines. Robotii Google parcurg si evalueaza paginile unui website pe baza unei multitudini de criterii – unele criterii tin de user experience (UX), cum ar fi viteza de incarcare a paginilor, in timp ce alte aspecte tehnice ajuta robotii motoarelor de cautare sa gaseasca si sa inteleaga despre ce e vorba in paginile web. Asta este , printre altele, ce se numeste structured data.
Ne mandrim cu experienta bogata si valoroasa in a face optimizare de technical SEO, cu rezultate excelente ale clientilor nostri

SEO Content

“Content is king” spunea Bill Gates in 1996, intr-un eseu publicat pe website-ul Microsoft – “Content is where I expect much of the real money will be made on the Internet, just as it was in broadcasting.”. Un statement valabil si astazi, 25 de ani mai tarziu. Informatia transmisa vizitatorilor website-ului, blog-ului, paginii de youtube sau TikTok este cea care poate atrage si retine clienti. Companiile si respectiv website-urile cu cel mai bun continut din toate punctele de vedere (relevant pentru cititor, conform cu subiectul cautat de el, usor de gasit si indexat de catre Google datorita unui SEO corect si non abuziv) sunt cele care au success in a-si construi si pastra audiente online.
Google claseaza paginile in rezultatele cautarilor in functie de Expertiza, Autoritatea si Credibilitatea continului acestora. De ce? Pentru ca asta este ceea ce se asteapta vizitatorii sa citeasca. Acesta este motivul pentru care SEO in 2023 nu inseamna doar sa gasesti si sa folosesti Keywords acolo unde trebuie si sa faci backlink-uri. Tot ce trebuie sa faci este sa creezi high-quality content pentru subiectele in care esti expert. Fii consecvent in aceasta abordare si SEO va rasplati efortul.
Un continut de calitate implica efort si consecventa, nu este usor de realizat – poate fi o bataie de cap, dar pe de alta parte, ramane fara dubii cea mai mare oportunitate pentru branduri. Te ajutam sa obtii cat mai multe din continut, cu expertiza combinata in SEO si creare de continut, imbinata la superlative.

Off-page SEO & Link building

Off-page SEO, sau off-site SEO – numele este foarte sugestiv si ne explica deja despre ce e vorba – si anume despre toate actiunile care au ca scop imbunatatirea clasamentului paginilor in cautari (rankings within SERP), si care au loc in afara paginilor website-ului. Optimizarea criteriilor de ranking off-page implica imbunatatirea perceptiei pe care utilizatorii si respectiv search engine-urile le au vis-à-vis de popularitatea, relevanta, credibilitatea si autoritatea website-ului. Acest lucru se obtine cu ajutorul tertelor website-uri, pagini, blog-uri cu reputatie foarte buna, care fac referire , promoveaza sau sunt “linked” la pagina pentru care se face off-page SEO. Reputatia buna a site-ului care te mentioneaza “garanteaza” pentru website-ul mentionat, ii transfera in acest fel din credibilitatea proprie.

In centrul strategiei de Off-page SEO este crearea de backlinks de calitate – exista trei tipuri de backlinks, in functie de cum sunt realizate:

  • Natural links – atunci cand website-ul tau e mentionat de catre alte website-uri fara nici o interventie din partea cuiva, asa cum un blog despre masini mentioneaza si face reverire la website-ul Ford in cadrul unui articol despre masini americane.
  • Manually built links – create deliberat de catre proprietarul website-ului, de exemplu prin intermediul influenceri-lor care iti mentioneaza continutul la cerere.
  • Self-created links – obtinute prin adaugarea de backlinks intr-un forum, blog, press release cu anchor text optimizat.

Indiferent de tipul de link, important este sa te “linkezi” cu website-rui cu domain authority bun, credibile, populare, si sa folosesti anchor text pentru asta – in acest fel off-site SEO are efect mare. Si cu cat mai multe link-uri bune, cu atat mai bine si pentru website-ul tau.

Penalty Recovery

Penalizarea Google poate avea consecinte devastatoare asupra campaniei SEO. Poate duce la pierderea vizibilitatii, a traficului, dar mai ales a veniturilor.
Daca ai observat ca o pagina web sau un numar de pagini web au scazut brusc in clasament, atunci este important sa identifici daca este o penalizare sau daca este rezultatul unui nou algoritm. Google introduce in mod regulat noi algoritmi si actualizeaza pe cei existenti pentru a se asigura ca utilizatorii lor au o experienta placuta de cautare, obtinand acces rapid si eficient la informatiile pe care le cauta.
Primul lucru pe care il vom identifica este daca ai fost penalizat cu o penalizare manuala. Putem identifica cu usurinta acest lucru, este ceva pe care Google l-a semnalat pe site-ul tau, ulterior putem pune in aplicare o strategie eficienta de eliminare a penalitatilor Google.
Daca nu gasim o penalizare manuala, atunci cu siguranta este rezultatul unei penalizari de algoritm, respectiv al introducerii unui algoritm nou sau al unuia actualizat. Doi algoritmi principali pe care ne concentrăm sunt Panda, care se concentreaza pe calitatea continutului si Penguin, care se concentreaza pe link-urile din spate si pe distributia textului ancora.
Principalele cauze ale penalitatilor Google sunt continutul duplicat, calitatea slaba si link-urile reciproce, sitemap-urile invechite, cuvintele cheie si viteza lenta a site-ului.

Nu esti sigur ce iti doresti?

Iti oferim consultanta gratuita pentru business-ul tau online, audit initial plus oferta personalizata.

Vezi toate proiectele Incognito

Colaborarea cu clientii nostri este privita de fiecare data ca un parteneriat si lucram intotdeauna pentru a obtine rezultatele dorite. Avem privilegiul de a lucra cu firme din toate domeniile de activitate, imbogatindu-ne astfel expertiza.

  • elegance-decor
  • big-step
  • magazinul-colectionarului
  • Bebe-supermarket
  • clik4sport
  • Brand-GSM